sobota, 30 listopada 2013

-40% Rossmann czyli Nasze zakupy

Witajcie!

Rossmann kusił, kusił i nas skutecznie skusił swoją promocją :) Na półkach same wspaniałości, ceny niższe to i przyjemniej robi się zakupy ;p Nie są one może duże, ale i tak cieszą!
W tym roku wybrałyśmy kilka nowości i hitów internetu :)


Agata ;)


Jak widać przewaga lakierów ( norma ;P), to zaczynamy: 


Piasek nr 2 od Wibo- szał piasków trwa na blogach, więc jako lakieromaniaczka nie mogłam przejść obok nich obojętnie :D Ten łączy w sobie Fuksję i niebiesko-srebrny brokat. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał na pazurkach :P



Piasek nr 1 od Wibo- butelkowa zieleń + brokat- czyli istne cudeńko :))Na niego natrafiłam przypadkiem, gdy dorzucili co nieco do szaf w tygodniu :P  Świetnie będzie wpasowywał się w świąteczny klimat :D


Matowy piasek od Wibo nr 2- nudziaczki zawsze na topie :D Do tego jest to mat, czyli moje pierwsze spotkanie z taką formą lakieru. 


Piasek od Lovely nr 1- na niego skusiłam się przez podglądanie na blogach i porównianie z Opi. Na zdjęciach wygląda bardzo fajnie, okaże się jak to będzie w realu. 


Cień Maybelline Color Tattoo nr 35 (On and on Bronze)- to wyjątkowo zakup planowany :P Byłam ciekawa tych okrzyczanych w blogsferze cieni. Kolor na swatchu prezentuje się interesująco. Trzeba będzie coś z nim zmalować :D


Eye liner od Wibo- tutaj zapasik ulubionego eylinera  o którym pisałam w poprzeniej notce ;)



Paulina :D

Mój wybór padł na:


Nowy podkład Whipped Creme z Max Factor, miałam próbkę i byłam oczarowana, teraz chcę się przekonać jak sobie radzi przez dłuższy czas, oby równie dobrze ;)


Maskarę Growing Lashes Wibo, czytałam o niej wiele dobrego i chcę się przekonać czy jest równie świetna jak żółta Lovely :)



Piasek nr3 od Wibo!! Upatrzony od dłuższego czasu na Waszych blogach, bardzo się cieszę, że udało mi się go upolować! Już raz go używałam i rozumiem Wasze oh'y i ah'y nad jego pięknem, na żywo prezentuje się przepięknie :D



Matowy top ze złotym brokatem od Wibo, kupiony po tym jak zobaczyłam go u jednej blogerki :P Mam nadzieję, że sprawdzi się równie świetnie jak piasek ;P



Kredka/ eyeliner brązowa od Miss sporty, dawno już o niej myślałam i w końcu postanowiłam ją kupić!



Matowy top z Lovely, widziałam że pięknie matuje lakiery, więc stwierdziłam, że zamiast inwestować w matowe lakiery, wolę taki top i testować go na moich lakierach ;) 


Jak podobają się Wam nasze zakupy?? 


Pozdrawiamy A&P :)

25 komentarzy :

  1. Lakiery bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam czarny piasek, ale już nie było ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że piaseczki schodziły błyskawicznie!

      Usuń
  3. color tatoo super, zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piasków zazdroszczę. U mnie niestety już ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki :)
    Ja też zaszalałam trochę w Rossmannie, żal nie skorzystać z takich rabatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten podkład z max factor'a mnie intryguje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę piasków. W "moim" Rossmannie nie mogę na nie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowych lakierków widzę:) Wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kupiłam ten podkład i jestem zachwycona :) Tusz z Wibo też kupiłam, ale szczotka jest dla mnie niepraktyczna. A z lakierów kupiłam dwa top coaty z Lovely i matowy brokat Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy! u mnie ludzie się zabijali i wzięłam rzeczy pierwsze z brzegu, bo dosyć miałam tych kuksańców z łokcia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było tak w Super-pharm, dlatego odpuściłyśmy sobie tam zakupy...

      Usuń
  11. Niezłe łupy ja niestety nie skorzystałam z promocji i żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa piaski z Wibo i jestem zachwycona ;) Cień On and on bronze również posiadam :)

    OdpowiedzUsuń