wtorek, 26 listopada 2013

Aromatyczne chwile- Beach Walk

Witajcie! :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego orzeźwiającego wosku ;)



Beach Walk
(Spacer na plaży)

Dzień był upalny, ale teraz ocean muska ciało przyjemnym, chłodnym wiatrem. Powoli zapada zmrok. Niepewne dotąd fale stają się hipnotyzujące i miarowe, a horyzont znika gdzieś w czeluściach ciemnego nieba. Świat zasypia, a wypełniona rozgrzanymi ciałami plaża pustoszeje. To idealny moment na romantyczny spacer – w towarzystwie ukochanej osoby i w akompaniamencie rajskich, wyspiarskich aromatów. Wieczorny Beach Walk pachnie pudrowym piżmem, sokiem wyciśniętym z dojrzewających do tej pory beztrosko pomarańczy i aromatem morskiej soli. Kompozycja kusi, zaprasza, chwyta za rękę i prowadzi po bezkresnym piasku.
[http://www.goodies.pl/]


Moja opinia:
Woń tego wosku faktycznie przywodzi mi na myśl spacer po plaży. Jest to mieszanka orzeźwiającej bryzy ze słodką nutą- zręcznie ze sobą skomponowanych. Mam wrażenie, że przebija się tu zapach jakiś kwiatów- łudząco przypominających frezje, które uwielbiam :) Wosk niby niepozorny, świeży ale nie nazbyt silny. Mimo to jego zapach bardzo długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Może nie oszalałam jakoś na jego punkcie, ale myślę że przyszłości kupię go ponownie. 



Ogólna ocena:4+/5


Znacie, lubicie ? :) 

Pozdrawiam, A.

8 komentarzy :

  1. frezja mnie skusiła :) ide pogrzebac w swoich zasobach.... może go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, u mnie ostatnio królują świąteczne zapachy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również uwielbiam frezje:) zapach mógłby mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach, jest idealny na późne lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tamta pora roku najbardziej się nadaje, ale teraz też jest fajnym umilaczem ;)

      Usuń