sobota, 2 listopada 2013

Łagodny przyjemniaczek ;)

Krem łagodzący do twarzy, Physiogel


Cena: ok. 40zł

Pojemność: 30 ml

Od producenta: 
http://www.kosmetykizapteki.com/images/w280/physiogel_krem_lagodzacy_do_twarzy_1.jpg
Physiogel łagodzący krem do twarzy
Physiogel krem łagodzący do twarzy przeznaczony do codziennej pielęgnacji jest szczególnie polecany do skóry podrażnionej, swędzącej i wrażliwej (również podrażnionej po zabiegach dermatologicznych, po stosowaniu innych kosmetyków, po opalaniu).

Zawiera PEA (Palmitamide MEA) naturalnie występującą w skórze substancję posiadającą właściwości hamujące rozwój wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry, oraz łagodzące objawy towarzyszące podrażnieniu skóry, takie jak swędzenie i zaczerwienienie.

Jest hipoalergicznym kosmetykiem nie zawierającym substancji zapachowych, konserwantów i barwników. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Może być również stosowany jako baza pod makijaż.

Skład: 
 
Moja opinia:

Opakowanie: Duży plus za to, że posiada pompkę. Ułatwia to dozowanie i sprawia, że dozowanie kremu jest znacznie bardziej higieniczne. Jedyne do czego mogę się przyczepić to, że nalepka po czasie dostaje bąbelków pod wpływem wilgoci. 



Zapach: Praktycznie bez zapachu, trochę przypomina te hipoalergiczne kosmetyki dla dzieci. 

Konsystencja: Bardzo gęsta. 

 
Działanie: Krem polecił mi mój dermatolog, gdy nabawiłam się na początku lata uczulenia z powodu słońca. Po przeczytaniu opinii w Internecie byłam nieco sceptycznie do niego nastawiona. Jednak zaufałam swojemu lekarzowi i kupiłam go. Krem jest naprawdę bardzo treściwy. Jedna pompka starcza na posmarowanie całej twarzy. Dlatego nie rozumiem zarzutów w jego stronę dotyczących niewydajności. Jedna dziewczyna na wizażu napisała, że starczył jej na 10 dni! Chyba musiała się nim cała smarować… Ja swoje opakowanie mam od końca czerwca. Co prawda nie używam go codziennie, ale mimo to często. Także jak dla mnie jest jak najbardziej wydajny :) Z nawilżeniem twarzy radzi sobie całkiem fajnie. Na moje uczulenie również zaradził :) Z racji swojej konsystencji nie nadaje się do stosowania na dzień, pod makijaż czy pod oczy, tutaj potrzeba czegoś lżejszego. Całkiem polubiłam się z tym kremikiem. Jednak w moim przypadku muszę postawić na kremy będące dermokosmetykami, bo one sprawują się u mnie najlepiej :)

Ogólna ocena: 5-/5

Z racji tego, że ten kremik średnio sprawdza się jako krem pod oczy, poszukuję jakiegoś dla siebie. Szczególnie interesują mnie takie łagodzące, na podpuchnięcia czy cienie pod oczami. Najlepiej takie z dermokosmetyków. Możecie polecić mi jakiś? Byłabym wdzięczna :)

Pozdrawiam, A.

10 komentarzy :

  1. wiele dobrego słyszałam o La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wziąć i tą firmę pod uwagę :)

      Usuń
  2. Również szukam kremu pod oczy, który złagodzi moje cienie..
    A co do tego kremu, to uważam, że za tą cenę nalepka nie powinna dostawać bąbelków, ale ogólnie to krem całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko taki znaleźć niestety :(
      Nom nie powinna raczej, ale za działanie można mu wybaczyć ;)

      Usuń
  3. mi by się przydał taki krem :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam kiedys taki krem ale w tubce. byl calkiem fajny. ciekawe czy to jest inny, czy ten sam ale ze zmienionym opakowaniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to ciekawe właśnie, ale niekiedy wypuszczają te same kosmetyki tylko w zmienionych opakowaniach ;)

      Usuń
  5. fajny krem :) pod oczy tez właśnie szukam jakiegoś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremy pod oczy to jakieś problematyczne są widzę :D

      Usuń