piątek, 8 listopada 2013

Kolejna seria od Pilomax

Szampon krok 1 oraz Odżywka krok 2, 
włosy farbowane ciemne


Pojemność: 70ml

Cena szamponu: 14,50zł
Cena odżywki: 15,75zł 

Od producenta: 
SZAMPON
Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych ciemnych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów .

SPOSÓB UŻYCIA:
-Szampon Pielęgnacja krok 1. nanieś (ok. 1/2 łyżki) na wilgotne włosy i delikatnie masuj do wytworzenia piany.
-Następnie dokładnie spłucz.

-Po umyciu włosów użyj Odżywki do włosów farbowanych ciemnych Pielęgnacja krok 2.



ODŻYWKA
Odżywka do włosów farbowanych ciemnych do stosowania po każdym myciu. Pogrubia włosy bez obciążania. Naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega ich łamliwości i rozdwajaniu. Nadaje włosom sprężystość i połysk.

SPOSÓB UŻYCIA:
- Umyj włosy szamponem codziennym do włosów farbowanych - Pielęgnacja krok 1.
- Odżywkę Pielęgnacja krok 2., w ilości około 1 łyżki na średniej długości włosy, wmasuj we włosy i skórę głowy.
- Pozostaw odżywkę na włosach na 1-3 minuty.
- Spłucz dokładnie odżywkę.
- Susz i układaj włosy jak zwykle.

Skład szamponu: 



Skład odżywki: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Zarówno szampon jak i odżywka znajdują się w tubkach, które są wygodne w użyciu. Proste graficznie, minimalne oznakowanie, typowe dla tych produktów. Dobre zamknięcia sprawiają, że nie musimy się martwić, że produkt się rozleje. 


Zapach: Przyjemne, odżywka pachnie troszkę jakby jabłkami ;) Jednak nie utrzymuje się on długo na włosach. 

Konsystencja: Szampon jest dość wodnisty, jednak nie przecieka przez palce. 


Odżywka natomiast ma konsystencję bardziej kremową. 

Działanie: 
SZAMPON 
Kolejny raz testuję produkty marki Pilomax i niestety, ale oprócz jeden maski moje włosy nie lubią się z tymi kosmetykami. Ale po kolei... Szampon dobrze się pieni, nie uczula, nie podrażnia, niby dobrze oczyszcza włosy, ale... niesamowicie je plącze podczas mycia :( Dodatkowo są tępe i szorstkie w dotyku czego bardzo nie lubię :(( Świeżo po umyciu wyglądają ok, są nawet lekko odbite od skalpu. Jednak rano kiedy wstaje, moje włosy są oklapnięte, końce jakby przesuszone ;/ 

Ocena ogólna: 2/5

ODŻYWKA 
Odżywka spisała się odrobinę lepiej. Lekko wygładza włosy i je nawilża. Ładnie pachnie, jednak zapach nie utrzymuje się długo na włosach. Nie zauważyłam poprawy w kondycji włosów, może 70ml to zbyt mała ilość by uwidocznić ten efekt. Mam mieszane uczucia co do niej. Nie jest zła, ale chyba to nie to czego oczekuję od odżywki. 

Ocena ogólna: 3/5

Na koniec jedna ważna informacja: Nie jestem posiadaczką farbowanych włosów, może u dziewczyn z takimi włosami te produkty sprawdziłby się lepiej, nie wiem ;) 

Produkty otrzymałam w ramach spotkania kujawsko-pomorskich blogerek. Otrzymanie kosmetyków do testów za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 
 

Jeżeli jesteście zainteresowane tymi, bądź innymi kosmetykami marki Pilomax zapraszam:


Pozdrawiam, Paulina.

10 komentarzy :

  1. Też nie mam farbowanych włosów, więc ten duet raczej by się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna szukam produktu, po którym moje włosy również i następnego dnia po umyciu nie będą przyklapnięte... niestety z tym ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też chciałabym odnaleźć taki produkt :(

      Usuń
  3. nie podoba mi się konsystencja :)
    Facebook like?, Youtube subskrypcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie konsystencja nie jest zła, gorzej z działaniem

      Usuń
  4. Miałam kilka produktów z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jednak moje włosy za nimi nie przepadają, prócz jednego wyjątku :P

      Usuń