środa, 20 listopada 2013

Ujędrnienie ciała bez ćwiczeń, czy to w ogóle możliwe?

Serum wyszczuplające, Colway



Cena: 127zł

Pojemność: 200ml 

Od producenta:
WYSZCZUPLENIE. UELASTYCZNIENIE. UJĘDRNIENIE. 
Skąd mam ten cellulit, pytasz? Marzysz o gładkiej skórze nóg i pośladków? Warto codziennie znaleźć chwilę, by popracować nad jędrnością i gładkością Twojego ciała. Nie odkładaj na jutro pielęgnacji naszym Serum Wyszczuplającym o działaniu antycellulitowym. Dzięki niemu Twoja walka z cellulitem staje się łatwiejsza i skuteczna. Szerokie spektrum działania SERUM Wyszczuplającego Colway wspomaga proces lipolizy czyli rozkład tłuszczów w komórkach oraz pobudza mikrokrążenie, aby zwiększyć drenaż tkanek i usunąć nagromadzone w nich toksyny i wodę. Komponenty preparatu walczą z istniejącymi komórkami tłuszczowymi, oraz spowalniają adipogenezę – proces powstawania komórek tłuszczowych oraz lipogenezę czyli proces magazynowania tłuszczu w komórkach. Aromat cappuccino zamknięty w pudełku naszego Serum Wyszczuplającego Colway poprawi Twój nastrój i przywykniesz do niego jak do codziennej filiżanki ulubionej kawy.
Efekty: wyszczuplenie, napięcie, ujędrnienie. 
Najlepsze rezultaty w połączeniu z kuracją kolagenową. 

 
Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Serum znajduje się w plastikowym, zakręcanym słoiczku. Produkt przykryty jest folią ochronną, więc mamy pewność, że otwieramy go po raz pierwszy! 


Zapach: Niestety nie przypadł mi do gustu :( Według producenta miał być to zapach cappuccino, jednak moim zdaniem nie do końca tak jest... Szczerze mówiąc dla mnie był męczący tym bardziej, ze na skórze utrzymywał się całkiem długo. 

Konsystencja: Lekki krem z malutkimi ciemnymi drobinkami, które podczas masażu ciała rozpuszczają się. 


Działanie: Serum to wywołało u mnie bardzo mieszane uczucia. Rozprowadza się łatwo, jednak wchłania się dość powoli... Jest to minus patrząc na fakt, że produkt powinno się stosować 2 razy dziennie. Kolejną wadą jest to, że kosmetyk brudzi ;/ Moja piżama nie dość że stała się brązowa to jeszcze przeszła tym zapachem :( Mimo wszystko największym minusem tego serum jest bardzo słaba wydajność. Ja stosowałam go tylko raz dziennie, przez co starczył mi na około 3tyg, a używałam go głownie na same uda, czasem brzuch...Najważniejsze zostawiłam na koniec! Zastanawiacie się pewnie czy to serum w ogóle działa??!! Muszę przyznać, że wcześniej nie używałam tego typu kosmetyków, bo nie wierzyłam w to, że pomagają. Jednak ten mus bardzo mile mnie w tej kwestii zaskoczył! Co prawda, nie jest tak, że moje uda wyszczupliły się o parę cm, ale zauważyłam że skóra jest bardziej elastyczna i napięta, przez co wygląda lepiej :) Ładnie nawilżona, wygładzona... widać różnicę :D Myślę, że u osób które regularnie ćwiczą, które używałyby tego serum codziennie przez dłuższy okres czasu, efekty były by bardzo dobre, a redukcja cellulitu znaczna. 

Ocena ogólna: 3+/5 (gł. za cenę, wydajność, słabe wchłanianie)

Produkt otrzymałam od przedstawicieli firmy Colway na spotkaniu kuj-pom blogerek. 
Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją ocenę.  

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgghAnQxIdqZ2O1RXk_ekEnPirdAbuxlKt-Pgms0YPUJFM_qkqb3wp26llhvjz5X0kLmQA4Pnj3M-up3mKEatWz8IzityngAPm0VC_8F5eOXH0WWxuiFFZHzZSW42aMkTZTU3qhDke-6Rk/s200/logo-Colway-r-cmyk1.jpg
 

Pozdrawiam, Paulina :)

12 komentarzy :

  1. Witam w klubie :) i tak jak i ja mam mieszane uczucia do produktów Colway :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W opakowaniu prezentuje się całkiem obiecująco :)
    Nominowałam Cię do LBA, więcej wiadomości tutaj: http://kosmetyki-patrycji.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd ma fajny, to prawda :)
      Dzięki za nominację :)

      Usuń
  3. Pytanie tylko, czy podziałał produkt czy codzienny masaż, bo jednak jakoś serum musiałaś aplikować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jednak produkt, gdyż codziennie się balsamuję i podobnego efektu nie uzyskuję, niestety...

      Usuń
  4. nigdy nie uwierzę, żeby krem zdziałał cuda takie jak ćwicenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie jest lepsze od regularnego treningu, jednak moim zdaniem takie kosmetyki mogą ładnie wspomóc proces ujędrnienia :)

      Usuń
  5. nie wierzę w takie cuda :D jakoś nie mam chęci na ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie skuszę się na ten kosmetyk, chociaż świetnie ujędrnia skórę. Jestem wrażliwa na zapachy, gdy coś mi śmierdzi, to omijam ten produkt szerokim łukiem. Poza tym zależy mi na czasie. Stawiam na kosmetyki, które wchłaniają się stosunkowo szybko.

    OdpowiedzUsuń