sobota, 5 października 2013

Aromatyczne chwile- Beach Wood

Witajcie! :)
Dziś słów kilka o wosku nie dla każdego. 

Beach Wood
(Drewno z plaży)

Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach mokrego drewna oraz soli morskiej.
(http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/89-drewno-z-plazy-beach-wood.html#)

Moja opinia:
Do zakupu tego wosku zachęciło mnie zestawienie zapachów podawane na stronach. Bardzo lubię morskie klimaty, dlatego drewno z plaży połączone z solą wydawało się dla mnie zapachem idealnym. Jeszcze po powąchaniu wosku przez folię byłam o tym przeświadczona. Jednak niestety po jego pierwszym zapaleniu zmieniło się moje zdanie. Zapach najzwyczajniej gryzł mnie w gardło. Ciężko mi nawet porównać z czym mi się on kojarzy. Drażni mnie, ale znalazł już nową właścicielkę. Mojej koleżance przypomina on zapach męskich perfum Versace. Nie wiem jaką one mają woń, jednak ja pozostanę przy Midsummer’s Night :)

Ogólna ocena:2/5 



Znacie ten zapach? Jakie jest Wasze zdanie o nim?

***
Podczas naszych zakupów spożywczych w ASDA w UK przypadkiem natrafiłam na promocję wosku z YC :D Wszystko było by ok, gdyby na tym jednym się skończyło :P Jednak Paulina znalazła cały regał z nimi ! Oczywiście nie mogłam się pohamować, gdyż są to woski o zapachach niedostępnych w Polsce. I tak stałam się posiadaczką 9 wosków :D

Coś na zimowe wieczory. Czyli: Merry berry, Cranbeerry zest, Christmas Treats i Sunlight on snow


Oraz mix różności: Shoreline, Sweet pea, Lemon cream, Pink honeysuckle i Cherry vanilla


Do tego przy kasie czekała mnie kolejna niespodzianka. Nie tylko jeden wosk był w promocji, a więcej. Także za niektóre z nich w przeliczeniu na złote zapłaciłam jedynie 2,5 :) 

 Pozdrawiam, Agata:)

6 komentarzy :

  1. szkoda, że u nas w Polsce nie ma takich promocji...aktualnie palę tureckie niebo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie szkoda ze u nas takich promocji nie ma:( Jeszcze nie miałam, musze kiedys wypróbowac :)

      Usuń
  2. A ja bardzo lubie ten zapach - jeden z moich ulubionych.:-)

    OdpowiedzUsuń