poniedziałek, 21 października 2013

Jeleń o dwóch twarzach

Hirschtalg Creme, Fusswohl, Rossmann (Krem do stóp z łoju jelenia) 
 


Cena: 3,50zł (promocja/ regularna 5,99zł)

Pojemność:75ml

Od producenta:
http://www.rossnet.pl/GalleryImages/Photos2/28-09-13/thumb31_9483086.png
KREM DO STÓP Z ŁOJU JELENIA do szczególnie suchej i pękającej skóry, z olejkiem migdałowym. Skuteczność i pielęgnacja: łój jelenia to znany od pokoleń skuteczny środek pielęgnacyjny. FUSSWOHL KREM Z ŁOJU JELENIA dzięki olejkowi migdałowemu i allantoinie intensywnie pielęgnuje i nawilża skórę. Na skutek szkodliwego wpływu środowiska jak np. promieniowanie UV, powstają wolne rodniki. Wartościowy wyciąg z białej herbaty pomaga w ich zwalczaniu. Skóra staje się wyjątkowo delikatna i jedwabiście gładka. Krem może być stosowany także na dłonie. Zastosowanie: najlepiej dobrze wmasować po ciepłej kąpieli stóp. W razie potrzeby stosować codziennie. Nie stosować u niemowląt i dzieci! Unikać kontaktu z oczami i błoną śluzową!

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3 Stearate, Glycerin, Adeps Cervinus, Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, Sodium Stearoyl Lactylate, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Camellia Sinensis Extract, Latic Acid, Maltodextrin, Parfum




Moja opinia:

Opakowanie: Klasyczna, nieduża tubka w barwach charakterystycznych dla produktów Fuswohl. Widać też pięknego jelenia z nazwy :p 



Konsystencja: Jak na krem do stóp wyjątkowo lekka. 



Zapach: Przyjemny, delikatny. Można powiedzieć, że nawet mi się spodobał. Duży plus za brak mentolu, który nagminnie jest stosowany w preparatach do stóp.

Działanie: Jakoś na początku sierpnia miałam problemy z pękającymi piętami i ogólnym przesuszeniem skóry stóp. Sugerując się pozytywnymi opiniami, radą Pauliny i nie oszukujmy się- niską ceną postawiłam na krem z łojem jelenia… No właśnie jelenia! :P To tak jakoś mnie nie szczególnie zachęcało, ale cóż jak miało pomóc czemu nie spróbować. Początki były naprawdę super. Krem miał przyzwoity zapach bez mentolu, który mnie już męczył w kosmetykach do stóp. Dzięki swojej lekkiej konsystencji szybko się wchłaniał i pozostawiał skórę przyjemnie wygładzoną. Stan moich stóp wyraźnie się poprawił ku mojej wielkiej radości :D No alee… trwało to do zużycia pierwszej tubki. Kiedy zaczęłam używać drugiego opakowania krem zamiast nawilżać zaczął przesuszać :( Moje stopy lepiej prezentowały się pozostawione same sobie bez żadnego nawilżenia niż po użyciu tego kremu. Nie wiem dlaczego takie coś zaczęło się dziać. Może skóra nadmiernie się przyzwyczaiła. Ale żeby zaraz przesuszać? Coś tu jest nie tak. Dlatego mam bardzo mieszane uczucia co do tego kosmetyku. Na razie muszę, go odstawić ale pewnie dam mu jeszcze drugą szansę ;)

Ogólna ocena:4-/5 


http://gfx.filmweb.pl/ph/97/59/469759/126902.1.jpg
Ale tego pechowego jelenia z "Sezonu na misia" akurat uwielbiam :D

Miłego,
A. 

5 komentarzy :

  1. Dziwnie zachował się ten jelonek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwnie że zaczął przesuszać stopy ;( ale muszę go wypróbować ponieważ cenę ma niską a skład jest dość fajny

    OdpowiedzUsuń