środa, 23 października 2013

Aromatyczne chwile- Vanilla Chai

Hej! :)
Jesień zawitała już u nas na stałe. Na całe szczęście teraz pokazuje

swoją lepszą stronę. Dziś przychodzę do Was zapachem, który fajnie wpasowuje się w tą porę roku :)


Vanilla Chai
(Herbatka waniliowa)

Wosk z serii Housewarmer o zapachu herbatki waniliowej.
(http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/336-herbatka-waniliowa-vanilla-chai.html


Moja opinia:
 

Szczerze trochę obawiałam się tego wosku, gdyż nie jestem fanką wanilii. Jednak wosk ten miło mnie zaskoczył ;) Początkowo czujemy delikatną nutę przypraw korzennych. Z czasem roztacza się wokół nas przyjemna, chociaż bardzo wyraźna woń cynamonu i imbiru. Można nawet rzec, że te aromaty nieco gryzą w gardło z racji swej intensywności. Zapach jest wyrazisty i długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Osoby, które spodziewały się przewagi wanilii będą nieco zawiedzione gdyż jak dla mnie nuta ta jest praktycznie niewyczuwalna. Ta waniliowa herbatka fajnie się wpasuje również w klimat Świąt Bożego Narodzenia z racji dużego udziału przypraw korzennych. Mimo, że wosk ten nie trafił do moich faworytów polubiłam go i zapewne będę do niego wracać ;) 


Ogólna ocena:4/5

Na koniec jesienna Miczka, bo dawno jej tu nie było ;) 

 A jakie są Wasze ulubione jesienne zapachy?:)

Pozdrawiam, A.

12 komentarzy :

  1. dla mnie był duszący i mdły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach jest rewelacyjny - ciepły, intensywny i bardzo korzenny :) Czeli to, co ja uwielbiam na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że ten zapach przypadłby mi do gustu:)
    A cóż to za piękny jamniorek siwusek?:))) Mam słabość do tej rasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ;)
      A to moja Mikusia, ma już 13 lat dlatego siwe włosy u niej to już nie nowość ;)

      Usuń
  4. Mam ten wosk ,naprawdę mi się spodobał.Jeśli chodzi o YC to zakochałam się po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi pięknie pachnieć, ah chcę już święta :)

    OdpowiedzUsuń