środa, 9 października 2013

Znany, ale czy lubiany?

Zmywacz do paznokci bez acetonu, Isana


Cena: 4,99zł

Pojemność: 125ml

Od producenta:
Szybko i dokładnie usuwa lakier. Zawiera cenny olejek oraz substancje natłuszczające.

Skład: 


Moja opinia:

Opakowanie: Odkręcana buteleczka, typowa dla większości zmywaczy. Koloru różowego, bo to zmywacz bez acetonu. Jest jeszcze wersja zielona zawierająca go w składzie.




Zapach: Typowy dla zmywacza, ostry. Nie ma żadnych dodatków zapachowych, szkoda... 

Działanie: Już od dłuższego czasu jestem wierna zmywaczom bez acetonu. Trwa to już z pewnością ponad rok. Moje paznokcie, a szczególnie skórki źle znosiły kontakt z nim, były bardzo wysuszone, a paznokcie słabe i łamliwe ;/ Czytając wiele pozytywnych opinii o wersji zielonej zmywacza z Isany, będąc w nagłej potrzebie skusiłam się na wersję różową, mając nadzieję, że będzie równie super. Zdrowy rozsądek podpowiedział mi jednak, żeby kupić najmniejszą dostępną buteleczkę, tak na przetestowanie. I bardzo dobrze! Niestety, ale ten zmywacz nie przypadł mi do gustu :( Mimo iż nie ma acetonu, lekko wysusza :/ Nie wiem, ile produkt zawiera tych 'cennych olejków i substancji natłuszczających', ponieważ po zmyciu lakieru, na płytce nie widać, żadnej tłustej warstwy. Użycie oliwki jest dla mnie w tym wypadku konieczne! Dodatkowo zmywacz nie posiada zapachu, co ja sobie bardzo cenię w zmywaczach i lubię wybierać co nowe zapachy. Co do zmywania lakierów, u mnie radził sobie całkiem ok, trochę gorzej wygląda sprawa z ciemnymi emaliami. Jednak...moim zdaniem za całkiem nieduże pieniądze można kupić lepsze zmywacze, więc do tego raczej już nie wrócę ponownie.

Ocena ogólna: 3-/5

Pozdrawiam, Paulina

28 komentarzy :

  1. Ja tam wersję migdałową uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w naturze kupuje te zapachowe.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie:

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/10/rocznicowe-rozdanie-z-ceramika-sopocka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze są moje ulubione, teraz kupiłam dużą butlę o zapachu mango, jestem mega ciekawa jak się spisze :D

      Usuń
    2. :)
      zapraszam na moje rozdanie:

      http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/10/rocznicowe-rozdanie-z-ceramika-sopocka.html#comment-form

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może zależy od tego kto ma jaką płytkę, moja źle na niego reaguje...

      Usuń
  4. ja mam wersje zielona, ale ostatnio zauważyłam,że zostawia na paznokciach taką biała powłokę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiepski znak, radziłabym zmienić zmywacz, zanim bardziej zniszczysz sobie paznokcie, bo szkoda

      Usuń
  5. Mnie również nie przypadł do gustu.Wysuszał moje skórki i pazurki, a do tego pozostawiał jakiś osad dziwny:/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zaskoczona, bo jest to pierwsza nieprzychylna opinia tego zmywacza, którą czytam. Muszę w końcu go kupić i wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najlepiej! Jak jestem bardzo ciekawa jakiegoś produktu to właśnie tak robię ;)

      Usuń
  7. Swego czasu zielony był moim ulubionym- teraz pokochałam zmywacze zapachowe od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nie miałam, ale słyszałam, że są niezłe. Muszę się im kiedyś bliżej przyjrzeć ;)

      Usuń
  8. ja go zaś lubię używac na klientkach .. ale sa zwolennicy i przeciwnicy tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni lubią, drudzy nienawidzą, tak z większością produktów jest, wiadoma sprawa ;)
      Zapraszam do czytania naszych postów i komentowania :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię ten zmywacz w wersji migdałowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam wersji migdałowej z acetonem, i bardzo lubię ten zmywacz, bo nie śmierdzi jak każdy inny zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zapachowe zmywacze, jednak Isana do mnie nie trafia

      Usuń
  11. Lubię ale jestem jakiś specjalnie dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, ale jeszcze nie próbowałam... Zobaczymy jak wypadnie..

    OdpowiedzUsuń