piątek, 4 października 2013

Złoto Maroko

OLEJ ARGANOWY KOSMETYCZNY, SUROWY, NIEFILTROWANY
 
Cena:7zł

Pojemność:10ml

Od producenta: 

http://www.pachnacakraina.com/

Olej Arganowy to nieocenione źródło piękna i młodości. To oryginalny i naturalny olejek z Maroka, dla którego ziarna specjalnie są zbierane na przestrzeni lipca, sierpnia i września, czyli w okresie największego nasłonecznienia. Powstaje on z ziaren nie poddawanych żadnej obróbce. Jest o wiele cenniejszy od olejku arganowego spożywczego. Z racji swojego wyjątkowego bogactwa w witamine E-witaminę młodości, oraz kwasy tłuszczowe (kwas palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy), sterole (łącznie zawiera ich 3200 mg/kg), thocopherole (alfa, delta, gamma-łacznie 695-720 mg/kg), polifenole. Posiada wyjątkowe właściwości odmładzające, przeciwzmarszczkowe - doskonale i efektywnie wypłyca zmarszczki, niweluje przebarwienia, wory pod oczami i tzw. zmęczone oczy

Skład: ARGANIA SPINOSA OIL/waga 10ml-50gr

Moja opinia:

Opakowanie:
Mała, brązowa buteleczka, podobna do tej od olejków eterycznych. 



Konsystencja: Gęsta, delikatnie żółta, tłusta ciecz ( w końcu to olejek :P) 


Zapach: Brak.

Działanie: Olejek arganowy jest już preparatem bardzo osławionym :D Dlatego nie będę rozpisywać nad możliwościami jego zastosowania. W moim przypadku były to włosy. Wcierałam go w suche włosy, zawijałam w ręcznik od półgodziny do półtorej ;) Później dokładnie myję delikatnym, najlepiej bezzapachowym szamponem. Olejek ładnie odżywia i nabłyszcza włosy. Bałam się, że będzie nadmiernie przetłuszczał. Na szczęście nic takiego się nie dzieje :) Ponadto jest bardzo wydajny. Olejek do włosów sprawdził się u mnie naprawdę dobrze, dlatego pewnie wypróbuję jego inne zastosowania. 



Ogólna ocena:5/5

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Pachnąca Kraina. Otrzymanie produktu do testów za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 


Pozdrawiam, Agata

11 komentarzy :

  1. tez uwielbiam olejarganowy na wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie go szukać? W aptece? zielarskim? Wiem, że jest na topie ten olejek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Internecie i myślę, że w zielarskich też go powinni mieć :)

      Usuń
  3. Oo, nie wiedziałam, że ten olejek można dostać w tak przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fo jedynie 10ml, ale taka ilość jest fajna na wypróbowania czy się sprawdza czy nie

      Usuń
  4. Miałam czysty olejek arganowy, ale innej firm i się trochę rozczarowałam, bo spodziewałam się po nim większych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji jego sławy mamy do niego duże wymagania faktycznie

      Usuń