niedziela, 27 października 2013

Chemiczna żurawinka

Rewitalizujący żel pod prysznic z żurawiną i trawą cytrynową, Apis Natural Cosmetics


Cena: 13zł

Pojemność: 300ml

Od producenta: 


Niezwykłe połączenie odżywczo-nawilżającego ekstraktu z żurawiny z orzeźwiającym ekstraktem z trawy cytrynowej pobudzi nie tylko ciało, ale i zmysły. Sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, idealnie nawilżona i uelastyczniona, a żurawinowy aromat zamieni każdą kąpiel pod prysznicem w owocowy seans rozkoszy.

Skład: 

 
Moja opinia:


Opakowanie:
Plastikowa, przezroczysta butelka zamykana na zatrzask. 



Zapach: Mogłabym pisać elaboraty o tym jak wielce daleki jest zapach tego żelu od prawdziwej żurawiny… Jest to typowo chemiczna woń. Swoją sztucznością po prostu mnie odrzuca. Do tego jest jeszcze to zapach mdły, czyli już całkiem skreślony jak dla mnie.

Konsystencja: Wodnisty żel. 



Działanie:
O największym minusie tego żelu już pisałam- chemiczny zapach. Poza tym kosmetyk przyzwoicie się pieni. Jest również całkiem wydajny ( w moim przypadku- o zgrozo!). Co do obietnic producenta w kwestii nawilżenie czy uelastycznienia skóry- nic takiego nie zauważyłam. Żel po prostu dobrze oczyszcza naszą skórę- koniec. W moim wypadku chemiczna woń tego ancymonka przekreśliła jego karierę. Domownicy na szczęście jakoś tolerują ten zapach. Ja natomiast już się z nim żegnam…



Ogólna ocena: 2/5


Kosmetyk otrzymałam od firmy Apis Natural Cosmetics na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 




Znacie ten żel? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Pozdrawiam, A.

16 komentarzy :

  1. szkoda, że zapach to niewypał ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i też ten zapach mi przeszkadza:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu, mimo wszystko. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie warto się nim interesować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach by mnie na pewno odrzucił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie lubisz chemicznych, mdłych zapachów to na pewno

      Usuń
  6. ja miałam od nich arbuzowy i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie cudownie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich chemicznych produktów :/ szkoda, że taki bubel..

    OdpowiedzUsuń