środa, 24 lipca 2013

Aromatyczne chwile- A CHILD’S WISH

Witajcie! :)

Dziś startujemy z nowym cyklem postów, a mianowicie- AROMATYCZNE CHWILE. Będziemy tu zamieszczać posty o woskach, świecach czy innych tego typu umilaczach czasu. Nie będą to posty pojawiające się regularnie w danym dniu jak w przypadku Fit-wtorków, po prostu co jakiś czas ;)
To tyle słów wstępu, przejdźmy do konkretów ;)


A CHILD’S WISH, Yankee Candle
http://www.theyankeestore.pl/environment/cache/images/300_300_productGfx_546cd4b985f3e7fa9af9f2915cd65211.jpg
Ciepły wiatr znad słodkich kwiatów i zielonych pól oddaje niewinność dzieciństwa podczas zabawy na podwórku 
[http://www.theyankeestore.pl/]

Moja opinia:


Wosk od razu przypadł mi do gustu, jeszcze przed rozpaleniem kominka. Zapach jest przyjemny, początkowo bardzo delikatny. W miarę upływu rozwija się, ale nie staje się duszący. Ma w sobie coś z łąki i kwiatów, jednak mi najbardziej przypomina to- męskie perfumy :P Nie mam pojęcia dlaczego, ale takie są moje odczucia. Nie mniej jednak bardzo mi się spodobał, chętnie go zapalam i na pewno do niego wrócę :)

Ogólna ocena:5/5!




* * *

Pod koniec czerwca skorzystałam z promocji w mydlarni Hebe i kupiłam „kilka” wosków w cenie 4,5zł za sztukę, więc będzie o czym pisać :D

A jakie są Wasze ulubione zapachy ?:) A może jeszcze nie miałyście okazji poznać wosków YC?

Pozdrawiam, Agata :)

14 komentarzy :

  1. te woski są dostępne w drogerii hebe? muszę polować na promocje

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione to takie nietypowe połączenia, bo nei mama akurat teraz ochoty na słodkości:) lawenda z cytryną, limonka z wanilią, smoczy owoc, świezo cięte róże...

    ale muszę przyznać, że tem opisywany przez Ciebie jest najlepiej sprzedającym się woskiem u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też limonkę i smoczy owoc, ciekawa jestem jak się spiszą :)

      Usuń
  3. Od dawna przymierzam się do zakupu tych wosków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale mnie kuszą te woski :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jeszcze żadnego wosku ale bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń