środa, 31 lipca 2013

Pilomax number 4

REGENERACJA krok 2 maska do włosów jasnych, Pilomax 


Cena: 12,50zł

Pojemność: 70ml

Od producenta:

MASKA z olejkami eterycznymi, intensywnie regeneruje włosy farbowane.
Jej niezwykle skuteczne działanie, wynika z zawartości keratyny, ekstraktów ze skrzypu polnego i henny.
Maska do włosów jasnych dodatkowo zawiera ekstrakt rumianu rzymskiego, nadający włosom świetliste refleksy.
Maski pozbawione są parabenów, SLS i SLES. 




Moja opinia:

Opakowanie: Tubka w kolorystyce typowej dla tej firmy. 



Zapach: Delikatny, jak dla mnie nie za bardzo wyczuwalny.

Konsystencja: Gęsta, trochę jakby żelowa. 



Działanie: Powiem od razu, że ta maska nie skradła mojego serca. Zaczynając od opakowania. Zdecydowanie wolę maski w słoiczkach, gdyż są bardziej praktyczne. Konsystencja kosmetyku nie sprawia problemu przy aplikacji. Zapachu niestety praktycznie brak. Co do działania, to jest przeciętne. Maska nieco nabłyszcza włosy i sprawia, że są wygładzone. Odżywienia czy regeneracji raczej nie odczułam. Może to wynika z tego, że nie mam włosów farbowanych. Nie wiem, ale póki co raczej nie wrócę do tej maski.





Ogólna ocena: 3/5

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Pilomax. Otrzymanie kosmetyku za darmo nie wpłynęło na moją opinię.
 


***

W tym tygodniu listonosz odwiedził nas z paczuszkami aż trzykrotnie ;)

Nawiązałyśmy nową współpracę :)  Z firmą Pachnąca kraina. Oto co otrzymałyśmy: 

 
Od lewej: szampon rumiankowy- włosy blond, masło shea dzikie drzewko i olejek Afra do nawilżania i perfumowania.

A w złotku olejek arganowy :D






 ***
Dostałyśmy kolejną paczuszkę w ramach współpracy z firmą Fitomed. Tym razem z tonikiem oczyszczającym do cery tłustej "Mydlnica lekarska" i mleczkiem ziołowym do demakijażu (Lukrecja i szałwia)



***
Otrzymałyśmy również  przesyłkę od JM&Wellness

Pozdrawiam, A.

6 komentarzy :

  1. Też wolę maski w słoikach, a skoro jesteś średnio zadowolona to raczej się nią nie zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tym razem nie jestem zadowolona z maski :(

      Usuń
  2. Ja jestem po pierwszy razie z tą maską. Chyba się nie polubimy bo właściwości regenerujących nie widzę żadnych, a włosy mam farbowane. No nic, może po kolejnym razie zadziała, mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są te dwie szamponetki z Marionu:)

    OdpowiedzUsuń