czwartek, 18 lipca 2013

W walce o zdrową cerę

Żel do mycia twarzy do cery tłustej "Mydlnica lekarska", Fitomed 

Cena: 9zł

 

Pojemność: 200ml 

 

Od producenta:

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: ma dobre właściwości oczyszczające, lekko ściąga rozszerzone pory, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skory.

Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowatej, wrażliwej.

Skład: 

Moja opinia: 


Opakowanie: Buteleczka plastikowa, przezroczysta. Ma mały otworek i dobrze, bo dzięki temu żelu nabieramy odpowiednią ilość. Graficznie nic się nie zmieniło, typowa dla firmy. 

 

Zapach: Zioła w składzie, więc i taki zapach. Z początku może wydać się troszkę drażniący, bo jest specyficzny. Jednak ja się do niego tak przyzwyczaiłam, że wręcz go polubiłam!

 

Konsystencja: Taki lekko rozwodniony żel, ale bez obaw nie przecieka przez palce ;)

 

Działanie: Czasem mam wrażenie, że kosmetyki, które nie 'krzyczą' do nas kolorowymi opakowaniami, są omijane przez nas szerokim łukiem. Uznajemy je za niegodne uwagi, słabe. Ten produkt, jest dowodem na to, że tak jak w życiu liczy się wnętrze, a nie sam wygląd zewnętrzny. Bowiem żel ten działa świetnie! Ładnie się pieni, wystarczy odrobina, przez co żel staje się bardzo wydajny. Dobrze oczyszcza twarz, bez efektu ściągniętej skóry oraz lepkiej warstwy. Faktycznie przy regularnym stosowaniu moja cera mniej się świeci, jednak przy obecnej wysokiej temperaturze efekt nie utrzymuje się aż tak długo. Na mojej twarzy rzadziej pojawiają się jakieś niespodzianki, a powstałe ładnie i szybko się goją. Nie wysuszył, nie podrażnił mojej cery za co wieki plus. Kolejnym plusem jest niewątpliwie jego cena. Myślę, że żel ten może godnie współzawodniczyć o miejsce na półce z moim dotychczasowym ulubieńcem o którym pisałam

 

Ogólna ocena: 5/5  

 

Otrzymanie produktu za darmo do testów nie wpłynęło na moją ocenę.
Jeżeli zainteresował Was ten żel lub jesteście ciekawe innych produktów to zapraszamy na stronę firmy :

 

 Pozdrawiam Paulina :)

7 komentarzy :

  1. o w takim razie idealny dla mnie :) też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie może za jakiś czas go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma fajny skład! W życiu bym się nim nie zainteresowała, ale teraz się skuszę jak gdzieś go trafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas mam wrażenie, że ta firma jest nadal mało znana, a szkoda, bo ma wiele bardzo dobrych produktów.

      Usuń