środa, 17 lipca 2013

Czas na herbatkę

Organiczny Wyszczuplający Balsam Do Ciała Zielona Herbata, Love me green 


Cena:119,90zł

Pojemność: 200 ml

Od producenta:



Właściwości:
Organiczny krem do ciała o lekkiej konsystencji, bardzo szybko penetrujący. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Błyskawicznie poprawia napięcie skóry oraz ujędrnia. Silnie nawilża * i jednocześnie wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych.

Sposób użycia
Stosować na oczyszczoną skórę ciała 1-2 razy dziennie rozprowadzić kolistymi ruchami. 


Moja opinia:

Opakowanie: Charakterystyczne dla kosmetyków Love me green. Dzięki pompce wygodnie dozuje się balsam. 


Zapach: Specyficzny:D Jednak polubiłam się z nim ;)

Konsystencja: Kremowa. 


Działanie: Balsam przyjemnie się wklepuje się w ciało ;) Chwilę trwa zanim się wchłonie, ale nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Ale za to zapach pozostaje z nami na dłużej :D Dla mnie to plus jak najbardziej. Opakowanie jest funkcjonalne i cieszy oko. Balsam dobrze nawilża, nie podrażnia, nie uczula. Działania wyszczuplającego nie odczułam. Kosmetyk ma też ogromny minus- CENA! Jest to sprawa skutecznie odstraszająca od zakupu. Mimo fajnego działania i zapachu, który polubiłam raczej nie kupię go ponownie.

Ogólna ocena: 4-/5


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Love me green. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 
logo Love me green

 Pozdrawiam, A.

19 komentarzy :

  1. Bardzo fajne są te kosmetyki, ale ceny zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. to coś dla mnie... z chęcią bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę w wyszczuplanie, ale jako balsam mogłabym go stosować, tylko nie za taką cenę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nazwa "wyszczuplajacy" zawsze zle na mnie działa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe na mnie też, bo to taki chwyt reklamowy ;)
      cena mnie powaliła...

      Usuń
    2. No wyszczuplenie to zazwyczaj pic na wodę ;)

      Usuń
  5. z chęcią bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena zawrotna! W wyszczuplające działanie żadnemu kosmetykowi nei uwierzę per aspera ad astra!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam i lubię:)
    nie wyszczuplił mnie niestety

    OdpowiedzUsuń