poniedziałek, 1 lipca 2013

Mój pierwszy mineralny puder

Puder mineralny- Sunshine Dust, Amilie


Cena: 39zł / 2,90zł / 1,90zł

Pojemność: 4,5g / 0,3g / 0,1g

Od producenta:
Sunshine Dust

 Puder ma barwę żółtą ale po aplikacji na skórze staje się transparentny nadając efekt świeżej, wypoczętej cery.
Puder wykańczający nadaje aksamitne, matowe wykończenie oraz przedłuża trwałość makijażu. Można stosować także jako primer. Zapewnia efekt niezwykle gładkiej i jedwabistej skóry. Doskonale wchłania sebum oraz zapobiega świeceniu się skóry

Właściwości: 
- nie zawiera talku, konserwantów, silikonów, nanocząsteczesteczek, substancji ropopochodnych oraz szkodliwych chemicznych dodatków

- nadaje aksamitne, matowe wykończenia

- przedłuża trwałość makijażu

- nie zatyka porów, skóra może w nim swobodnie oddychać

- odpowiedni dla cery trądzikowej, wrażliwej oraz skłonnej do alergii

- absorbuje nadmiar sebum

- zapewnia naturalną ochronę przed promieniami UV

- zmniejsza widoczność zmarszczek

- zapewnia efekt soft focus (zmienia kąt padania światła dzięki czemu optycznie minimalizuje widoczność wszelkich niedoskonałości skóry)

Skład:
Krzemionka, Puder jedwabny. Może zawierać: Mika, Tlenki żelaza.

Krzemionkanaturalny minerał. Jest głównym składnikiem ziemii okrzemkowej, która ma wiele zastosowań. Występuje powszechnie w przyrodzie jako składników wielu roślin (np. łusek ryżu). 

Puder jedwabnynaturalny składnik w postaci sproszkowanego jedwabiu. Specjalny sposób rozdrobnienia pozwolił zachować naturalna strukturę jedwabiu oraz jego cenne składniki odżywcze (minerały i aminokwasy).

Mikanaturalny minerał. Drobinki miki działają jak małe kryształy, które odbijają i rozpraszają światło, dzięki czemu ukrywają niedoskonałości i sprawiają, że skóra jest promienna i rozjaśniona.

Tlenki żelazapigmenty


Moja opinia: 

Kolor: Mój kolor to Sunshine Dust. Faktycznie jest lekko żółty, jednak na twarzy zupełnie tego nie widać, Idealnie pasuje do mojej cery i ładnie się z nią stapia. 



W ofercie dostępne są 3 wersje pudru: 

1) Angel Dust 
2) Sunshine Dust 
3) Sunkissed Dust 
  
Opakowanie: Małe, poręczne, odkręcane. Ładny, choć prosty wzór na słoiczku, z napisem Amilie na zakrętce. Środek jest podzielony na dwie części na jednej są dziurki przez, które wydobywa się puder, a druga strona jest gładka, pełna. Środek jest ruchomy, przekręca się, żeby puder nie wysypywał się nam do pudełeczka w nadmiarze. Powiem Wam, że pomysł fajny. Pierwszy raz mam z nim do czynienia i muszę się przyzwyczaić. Na początku, gdy pudru było dużo, to często wysypywało mi się więcej niż bym chciała, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia ;P

Działanie: Jest to pierwsze moje starcie z mineralnymi kosmetykami i powiem Wam, że bardzo mi się spodobał ten puder! Pudełeczko jest niewielkie, zmieści się do każdej kosmetyczki. Ilość produktu jest naprawdę spora. Myślałam sobie, że bardzo szybko to zużyję, jednak bardzo się pomyliłam. Puder jest bardzo wydajny, używam go codziennie i ubytek jest znikomy. Zapachu raczej nie ma. Łatwo się nakłada, od razu daje efekt zdrowej, matowej skóry. Byłam w szoku jak puder matuje, gdyż radzi sobie z tym bardzo dobrze. Zazwyczaj zaczynam się szybko świecić, a tutaj dopiero po kilku dobrych godzinach. Dużo zależy również od tego jaki mamy podkład. Ja ostatnio nie mogę natrafić na taki, który by mi odpowiadał i zachęcona pudrem zastanawiam się nad podkładem mineralnym :) Puder nie pogorszył stanu mojej cery, nie zapycha porów, nie uczulił mnie. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona :)

Ocena ogólna: 5/5! 


Puder otrzymałam w ramach współpracy z firmą Amilie. Otrzymanie kosmetyku do testów za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 
 
Jeżeli jesteście zainteresowane tym pudrem, bądź innymi kosmetykami marki Amilie zapraszam: http://www.amilie.pl/

Pozdrawiam Paulina

11 komentarzy :

  1. Przydałby mi się taki puder, bo podkład z Amilie własnie po 5-6godzinach powoli ściera się z mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pudrem mógłby utrzymać się dłużej to fakt ;P

      Usuń
  2. Strasznie zainteresowałaś mnie tym pudrem bo nigdy wcześniej nie miałam pudru mineralnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdy jeszcze nie miałam, też mnie zainteresowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam.
      pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
    2. Myślę, że warto wypróbować i mieć swoje zdanie co do mineralnych kosmetyków.

      Usuń
  4. Od dłuższego czasu myślę nad zakupem mineralnej kolorówki... może w końcu się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, mi się spodobał puder i już myślę o kolejnych kosmetykach, to wciąga :P

      Usuń
  5. jestem zakochana w mineralnych podkładach, ale pudru nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz, bo mi po głowie chodzi myśl o zakupie podkładu :P

      Usuń