środa, 31 lipca 2013

Nowa akcja!

Witajcie! 

Wakacje to czas, w którym wiele z nas robi postanowienia. 'Chcę lepiej wyglądać w bikini', 'Będę zdrowiej jadła!', 'Zadbam o swoje włosy', przykłady można by tu mnożyć. 
Ja też postanowiłam wyznaczyć sobie cel na ten miesiąc. Może część z Was rozczaruję, ale nie będzie to cel kosmetyczno-urodowy. 

Wakacje to czas kiedy mogę zrobić coś dla siebie, coś co lubię, czym się interesuje. Dlatego...moja akcja polega na OGLĄDANIU FILMÓW!! ;) 
Jestem jedną z tych osób, która średnio lubi książki. Nie wiem z czego to się wzięło, jednak nigdy nie czytałam wiele i tak mi też pozostało. Czasem trafią się perełki, które miło mi się czyta, jednak zdarza się to sporadycznie. Wiem, pewnie dużo tracę. Być może kiedyś mi się to zmieni. Na wielu blogach można znaleźć informację o tym jakie książki aktualnie czytacie/przeczytałyście/chcecie przeczytać. O filmach rzadko jest coś napisane, stąd też mój pomysł na to by to zmienić.

Moja propozycja to akcja oglądania filmów począwszy od dnia dzisiejszego tj. 1.08 do 31.08. w formie 15 filmów w 30dni lub bardziej zaawansowanej 30 filmów w 30 dni

Jako maniak filmowy, o specyficznym i ciężkim guście, o którym pewnie co nieco się przekonacie czytając moje filmowe podsumowania tygodnia wybieram opcję 30 filmów w 30 dni :D W roku akademickim nie zawsze mam czas na oglądanie filmów i nazbierało się już spooooro filmów, które bardzo mnie ciekawią i pragnę je obejrzeć. 


Na czym polega moja akcja? 

W każdą niedzielę na naszym blogu pojawiać się będzie post o tym:
-> jakie filmy widziałam w tym tygodniu 
-> jakie mam odczucia, czyli kilka słów od oglądającego 
-> oraz czy go Wam polecam, czy to zwykła strata czasu.
W ostatnim poście pojawi się ranking
 '3 NAJLEPSZE FILMY' oraz '3 NAJGORSZE FILMY'

Oprócz filmów, możecie, również dodawać wpisy o serialach, które oglądacie. Z doświadczenia wiem, że niektóre seriale bardzo szybko wciągają ;) W którymś z postów, z pewnością napiszę parę słów o swoim ukochanym, mimo to, dobrze by było, żeby większość była jednak filmami.


Co ma na celu taka akcja?

Przede wszystkim chcę nadrobić kinowe zaległości oraz poszukiwać kolejnych filmów z serii 'jest tak cudowny, że mogę go oglądać tysiąc razy!'. 


Zasady akcji: 

1. Najważniejszą zasadą są... CHĘCI
Jeśli lubisz oglądać filmy, masz na to czas i chcesz podjąć wyzwanie wraz ze mną śmiało możesz dołączyć! Będzie mi bardzo miło.
2. Jeśli chcecie dołączyć do akcji, miło by było gdybyście dały mi jakiś znak, czy to na e-maila czy to w komentarzu, gdyż z wielką chęcią poczytam o waszych filmowych tygodniach. Nie mam jeszcze wybranych 30 filmów, więc może znajdę coś u Was co mnie zaciekawi ;)
3. Ostatnia prośba dotyczy przesłania linku do ostatniego postu, który podsumowuje całą akcję oglądania filmów.
4. Jeśli chcesz możesz dodać baner akcji, wtedy będę wiedziała, że bierzecie udział w mojej akcji, jednak jeśli nie chcecie nie musicie. 
5. Tak samo nie musicie dodawać naszego bloga do obserwowanych. Jeśli chcecie, to oczywiście zapraszamy i dziękujemy :)


Jeśli macie ochotę dołączyć do akcji to śmiało oraz serdecznie zapraszam do czytania niedzielnych kinowych postów ;)




Pozdrawiam, Paulina :D

9 komentarzy :

  1. Ciekawy pomysł.Ja uwielbiam filmy i seriale ale jeżeli chodzi o nowości to ciężko jest mi je zdobyć a w tv same powtórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tv rzadko puści coś ciekawego, ale w internecie są strony na których można obejrzeć film za darmo, albo za drobną opłatą wysyłając sms'a.

      Usuń
  2. Interesująca akcja ;) Piszę się na to ;) Banerek zamieszczę na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Z pewnością będę czytać Twoje posty! :)

      Usuń
    2. Pierwsze podsumowanie obecnego tygodnia pojawiło się już na moim blogu ;)

      Usuń
  3. super sprawa! Ja też lubię ciężkie filmy:D chętnie się dołączę:D

    pozdrawiam i zpraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie ;) Dołączam do akcji, a że w tym tygodniu kilka filmów juz obejrzeć mi się udało, to pierwszy post pojawi się dziś/ jutro :)

    Mam nadzieję że uda się opcja 30 filmów/ 30 dni :)

    OdpowiedzUsuń