piątek, 19 lipca 2013

Krótko o wakacjach ;)

Witajcie!

Mam wrażenie, że lekka monotonia wkradła nam się na blog, bo tylko recenzja goni recenzję :P Z jednej strony od tego są blogi kosmetyczne, jednak czasem mam ochotę napisać coś na pełnym luźnie, nie koniecznie o czymś co bezpośrednio dotyczy kosmetyków. I taka będzie właśnie ta notka :)

Nie da się ukryć, że sezon urlopowy kwitnie! Na waszych blogach aż kipi od wakacyjnych fotografii, że aż miło się je ogląda :D Nie ukrywam, że zazdroszczę wszystkim tym, którzy mają piękną plażę za oknem, widok palm, lazurowej wody i temperatura koło 30stopni działa na mnie niczym lep na muchy :P


Zobaczcie tylko na te zdjęcia, no jak tu nie kochać takich pięknych miejsc:





(zdjęcia: stylowi.pl)

Mimo tego wszystkiego co napisałam, nasza Polska też jest urocza :) 
Ze względu na fakt, że to nasze przed ostatnie wakacje (potem czeka nas szukanie pracy, szkolenia, staże itp.) postanowiłyśmy wykorzystać je jak najlepiej :) Wstyd się przyznać, ale wielu miast, z których słynie nasz kraj tak naprawdę nie znamy. Postanowiłyśmy to zmienić i odwiedzić dwa z nich, a mianowicie:

Kraków
(http://bi.gazeta.pl/im/8/11436/z11436538V,Krakow--Polska--Panorama-Krakowa-z-Zamkiem-Krolews.jpg)

Miasto naszych marzeń... Dlaczego? Kraków to dla nas miasto zagadka. Kompletnie nam nieznane, owiane historią. Słynące z wielu przepięknych miejsc, których nie było nam dane zobaczyć. Mamy nadzieję, że choć troszkę zasmakujemy jego uroku.

Drugim miastem jest...

...Warszawa
(http://bi.gazeta.pl/im/3/11444/z11444793V,Warszawa--Palac-Kultury-i-Nauki--Widok-z-budowy-wiezowca.jpg)

Tak, Warszawa... Samo serce Polski. Centrum, przepełnione ludźmi, ruchem, gwarem. Mamy wrażenie, że tam życie nabiera tempa i to dość sporego. Czy to prawda? Okaże się na miejscu. Wiadomo Warszawa to nie Nowy York, ale mimo to będąc tam przejazdem dało się zauważyć choćby odmienny styl życia, bardziej wyszukany i bardziej w typie zachodnioeuropejskim ;) 

Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłam tym co napisałam, to po prostu takie moje luźne myśli ;)

Co mamy zamiar robić? Chciałybyśmy zwiedzić najważniejsze, najbardziej charakterystyczne miejsca w tych miastach oraz poznać ich drugie oblicze. Zobaczyć ciekawe miejsca, które nie są tak nagłaśniane w przewodnikach a warto je zobaczyć. Zjeść typowe danie regionu lub odwiedzić restaurację z ciekawym wnętrzem. I tutaj ogromna prośba do Was, jeśli znacie jakieś fajne miejsca w Krakowie lub Warszawie, które waszym zdaniem warto zobaczyć to śmiało piszcie w komentarzach czy też na naszego e-maila. Mogą to być zabytki, parki, ogrody botaniczne, restauracje, fajne sklepiki...Obojętnie! Każda informacja będzie dla nas ciekawa i na pewno weźmiemy ją pod uwagę w naszym planie wycieczki ;)   

A na koniec kilka wakacyjnych inspiracji:









(źródło zdjęć: internet)

A jak tam Wasze plany na wakacje? 
Już jesteście po czy jeszcze przed wypoczynkiem? 

Pozdrawiamy!!!

9 komentarzy :

  1. moje propozycje bardziej do zjedzenia niż zobaczenia ;)


    W Warszawie:

    1) koniecznie odwiedźcie lodziarnie Limoni. Genialne słodkości o smaku buraków, pomidorów czy koperku. Oprócz tego na obiad Krowarzywa, czyli pyszne wegańskie burgery!
    o obu miejscach wspominałam w tym poście: http://un-usual.blogspot.com/2013/06/krotka-relacja-z-mediafunlab.html

    2) innym pysznym miejscem jest bar mleczny o wdzięcznej nazwie "mleczarnia" na Alejach Jerozolimskich. Mają tam bardzo duże, smacznie i tanie obiady.

    3) okienko z frytkami na ul. Polna 22


    W Krakowie:

    1) wyśmienite cupcakecorner.pl

    smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w Warszawie bardzo się podobał Wilanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Góry latem --> niezapomniane widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Krakowie byłam 2 razy :) Polecam kopiec Kościuszki -> fajna sprawa :) W Warszawie byłam raz, ale bardzo krótko i chętnie bym pojechała jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia :). Muszę się w końcu wybrać do Krakowa, a Warszawa mnie nie zachwyca ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne miejsca/ zdjęcia moje marzenia:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się rozmarzyłam :)
    Niestety ja nigdzie na wakacje nie jadę,w sumie nigdy jeszcze nigdzie nie jechałam :(

    OdpowiedzUsuń