czwartek, 25 lipca 2013

Odrobina orientu

Organiczny Nawilżający Balsam Do Ciała Karité Exotique


Cena: 99,90zł 


Pojemność: 200ml

 

Od producenta:

Właściwości:
Organiczny balsam do ciała opracowany w celu nawilżenia*, odżywienia i ochrony skóry. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania pozostawiając na powierzchni skóry naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka.
* Nawilżenie górnych warstw naskórka.

Sposób użycia:
Stosować na oczyszczoną skórę ciała 1-2 razy dziennie rozprowadzić kolistymi ruchami.


Skład: 


Moja opinia:

Opakowanie:Wygodna tubka z pompką. Fajnie się z niej korzysta, jest bardzo poręczna i się nie zacina. Opakowanie posiada grafikę typową dla firmy, moim zdaniem bardzo ładnie się prezentuje i cieszy oko. Plusem jest również fakt, że buteleczka nie jest obklejona do końca, dzięki czemu możemy dostrzec zużycie produktu. 

 

Zapach: Bardzo niespotykany. Słodki, w momencie aplikacji intensywny, jednak nie znudził mi się. Może gdybym używała go non stop przez parę miesięcy to pewnie miałabym go dość, wiadomo ;P Wydaje mi się, że pachnie troszkę pomarańczą. Myślę, że spodoba się każdej fance klimatów i zapachów orientalnych :) Przez jakiś czas utrzymuje się na skórze.

 

Konsystencja: Typowego balsamu, bardzo łatwo się rozsmarowuje.

 

Działanie: Cieszę się bardzo, że mogłam testować tak fajny produkt. Balsam bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo ładnie się prezentuje jak i działa. Szybciutko się wchłania, a skóra jest nawilżona i gładka, nie lepi się co najważniejsze. Jego zapach skradł moje serce. Niestety ma on dwie zasadnicze wady. Po pierwsze moim zdaniem balsam nie jest wydajny, po drugie cena... Nie wiem, co wpływa na to, że balsamy tej firmy osiągają tak zawrotne ceny! Już wiem, że w pewnością go nie zakupię, bo szkoda mi po prostu tyle kasy, na kosmetyk, którego używam codziennie. 


Ocena ogólna: 4/5(gł. ze względu na cenę)

 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Love me green

Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 

Pozdrawiam Paulina

13 komentarzy :

  1. Cena faktycznie jest dość kosmiczna. Raczej bym go nie kupiła, chociaż bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mini wersję tego balsamu i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę tego balsamu i rzeczywiście był fajny :) Jednak cena nie na moją kieszeń obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zbiera bardzo duzo pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jak widzę wysoka,ale rzeczywiście jakby miał byc dobry to chętnie bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chciałabym, ale jednak za drogi :P

    OdpowiedzUsuń